Pinewood® Coolmax Zokni

9200 Ft
Elérhetőség: Raktáron
Cikkszám:
PW9212
 

Kérdése van a termékkel kapcsolatban?

Hívjon bizalommal: +36 30 639 6690

 

Ingyenes szállítás

40000 Ft feletti vásárlás esetén

A Coolmax® zokni extra kényelmet nyújt. A Coolmax® szálak gyorsan elvezetik a felesleges nedvességet, hogy az a zokni külsején elpárologjon. Ez extra kényelmet és hűtő hatást nyújt a fizikai tevékenységek közben. A Spandex egy jó tartást ad a zokninak. Kombinálható a Thermolite® zoknival. 80% Coolmax, 17% Nylon, 3% Spandex.
Kapható Zöld (100).

Mérettáblázat A vásárlás előtt mindenképpen ellenőrizze a Méreteket!

A meghirdetett színek a monitor beállításoktól függően a valóságban eltérhetnek, illetve az egyes termékek árai a termékfotókon látható kiegészítőket nem tartalmazzák! A honlapon látható árak magyar forintban értendő bruttó kiskereskedelmi árak. A feltüntetett árak, termékképek és leírások tájékoztató jellegűek, és nem minősülnek ajánlattételnek, az esetleges pontatlanságért nem vállalunk felelősséget.

A Pinewood a világ egyik vezető ruházaticikk- és kiegészítő-gyártója az aktív szabadidős tevékenységet folytató emberek számára.
Vadász, horgász, túra, és szabadidősport kedvelőinek ezt a márkát ismerniük kell.
Üzletünk már több éve forgalmazza a Pinewood termékeket a vásáróink nagy elégedettsége mellett.
A Termékválaszték rendkívül széles, és évente a vásárlók véleménye alapján megújul természetesen figyelembe véve a már jól bevált termékek megtartását.

TÖRTÉNET
1997-ben a Pinewoodot ruházati védjegyként regisztrálta a Svéd Nemzeti Szabadalmi Hivatal, mivel a márka már évek óta a piacon szerepelt.
A Pinewood AB-nek, ennek a családi tulajdonú vállalatnak a tulajdonosaként és alapítójaként - azok számára, akik olvasni kívánnak erről - pár sorban némi betekintést szeretnék nyújtani a Pinewood svéd cég hátterérő.
A Pinewood története a kilencvenes évek elején kezdődött. Ahogy a legtöbb cég, ez is kicsiben kezdődött - ez esetben Édesanyám pincéjében, az olajoskannák szomszédságában. Édesanyám a szabadban volt kénytelen leparkolni az autóját, mivel a garázsra szükség volt a termékeink tárolásához. Az évek során, amikor már kinőttük a garázst, ez a csodálatos és megértő személy még az ingóságait is fokozatosan elköltöztette a tároló helységekből. Amikor a teendők már felhalmozódtak, az Anyósom és az Apósom segítettek éjszakába nyúlóan csomagolni az öltözékeket. A kezdeti nehéz, első években ez volt az egyetlen lehetséges módja a költségek kezelésének. Senki nem hibáztathat azért, hogy rosszul végeztem ezt a munkát - különösen nem a szeretteim, akiknek gyakran csak ölelések és csókok jutottak fizetségképpen.
A kollekció, ami napjainkban tetőtől-talpig széleskörű szabadidős ruházatot kínál, kezdetben csak egy "rendkívül szűk termékvonalat" kínált, pl.: egy kanadai bélelt pólót négyféle színkombinációban! Napjainkra ez a póló megkapta a jól megérdemelt Canada Shirt Classic nevet, és azóta is a kínálatunk részét képezi. A terméket annyira szeretik vásárlóink országszerte, hogy rendszeresen vásárolják, illetve újabb és újabb ruházatot várnak el tőlünk. A "lassan sietve" (svéd szójáték) kifejezéssel élve egyre több terméket tudhatunk a kollekciónk részének, és ez azt jelenti, hogy egy-egy termék idővel több száz öltözékké fejlődik különféle színkombinációkban.
Az első években szűkös kollekciónk minden öltözékét ugyanabban a gyárban készítettük. A termékvonal bővítése és a minőség megőrzésének növelése érdekében az évek során szükségessé vált a termékre specializálódott gyárakkal való együttműködés, amiben kiválóan teljesítettek. Ennek következtében a pólók olyan gyárakban készültek, amik pólókat varrtak, és az esőöltözékek olyan gyárakban, amik csak esőöltözéket gyártottak, és így tovább. Ez nagyon sok és hosszú utazáshoz vezetett különböző országokban, világszerete sokféle gyárat meglátogattunk. Ennek tapasztalataiból okulva megszüntettük az együttműködést a gyenge minőségű vállalatokkal és kiválogattuk a legjobbakat. Ez a minőségi odafigyelés és a közvetlen kapcsolat az oka, hogy ma a Pinewood képes minőségi termékeket előállítani, versenyképes árakon. Ezen kívül kiválogattunk és együtt dolgozunk olyan szakértőkkel, mint például Thomas Ekberg, aki segít nekünk megtervezni kiváló ruházati termékvonalainkat.
Mi egy kis cég vagyunk, Egy cég, amit reményeink szerint megbecsülnek rugalmassága és a vásárlóink szükségletei iránti érzékenysége miatt. Igyekszünk kiváló minőségű szabadidős ruházatot gyártani, elérhető áron. Mindig is ezt fogjuk tenni. Amennyiben segíteni szeretnéd ezirányú törekvéseinket, örömmel vesszük tanácsaidat és nézőpontodat, amivel hozzájárulsz a termékvonalaink fejlesztéséhez.

MINŐSÉGI ÉS FUNKCIONÁLIS KÖVETELMÉNYEK
A Pinewood® márka számára kiemelten fontos, hogy a termékeink azt adják, amit ígérnek. A termékeinknek meg kell őrízniük magas szintű funkcionalitásukat nedves és száraz időben, jó szabásúnak kell lenniük, szép, de egyúttal praktikus kialakításban. A termékeknek ezen kívül kiváló minőségűeknek és elérhető árúaknak kell lenniük. A vásárlóknak meg kell kapniuk a pénzükért az értéket. Ez a mi mottónk!
Annak érdekében, hogy termékeink megfeleljenek ezeknek a céloknak, sokat megkövetelünk a szállítóinktól és gyárainktól. Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy partnerei vagyunk egy gyárnak, ami fantasztikus minőséget szállít elérhető áron. Ezen kívül saját MB Csapatunk (Minőségbiztosítás) is van, ami utazik és minőségi ellenőrzést végez a különféle gyárakban, amikkel együtt dolgozunk. Ez egy még magasabb szintű minőséget biztosít termékeinknek, attól függetlenül, hogy melyik gyárban készülnek. Ez a biztonság és megbízhatóság jelentőséggel bír számodra, mint vásárló számára.
Lehetővé tesszük független textillaboratóriumoknak, hogy teszteljék anyagainkat és kiegészítőinket, ezzel is biztosítva, hogy megfeleljünk a piac környezetre és minőségre vonatkozó követelményeinek.
Lehetővé tesszük, hogy különféle svéd és európai emberek teszteljék termékeinket. Ezek az emberek nap mint nap az erdőket járják és komoly használat alá vetik a termékeket, hogy lássák, mivel állnak szemben. Eképpen az ezekből származó eremények a termékkel való elégedettséget mutatják, vagy pedig azt, hogy miben változtassunk még azelőtt, hogy a piacra kerülnének.